کلینیک زیبایی کاشت مو کلینیک تخصصی کاشت مو در تهران

بنابراین با در نظر گرفتن تمام این فاکتور‌ها، می‌توانید بهترین کلینیک پیوند مو در تهران را انتخاب کنید.

  • کلینیک ستاره ساعی بهترین مرکز کاشت ایران با سالها تجربه در زمینه کاشت مو و کاشت ابرو در خدمت شما عزیزان می باشد.
  • کلینیک زیبایی آنیل با داشتن مجوز، همراه با تجهیزات و امکانات مدرن همراه با کادری مجرب متخصص و با تجربه آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.
  • اما ممکن است به تعداد جلسات بیشتری نیاز داشته باشید و همچنین هزینه‌های آن بیشتر از روش FUT است.
  • از بین خدمات مطلوب و با کیفیت این کلینیک می توان به لیزر موهای زائد صورت و بدن با دستگاه پیشرفته و مدرن دنیا، جوانسازی پوست و جلوگیری از پیری زودرس، تزریق ژل، چربی، فیلر و بوتاکس، مزوتراپی، لیفتینگ صورت، رفع چین و چروک صورت با دستگاه اسکارلت و غیره اشاره کرد.

بدین منظور حتما به مراکز پزشکی و دارای تائیدیه و مجوز مراجعه نمایید.

دکتر حمید رضوانی جراح و متخصص کاشت مو در تهران

به دنبال تبلیغات نباشید و از اعتبار مرکز، به روز بودن ابزار و تجربه پزشک که تأثیرگذارترین ویژگی‌ها برای انتخاب بهترین مرکز کاشت مو در تهران هستند مطمئن شوید. با انتخاب کلینیک تخصصی هلیا، با خیالی آسوده عمل کاشت موی خود را انجام دهید. این‌که کدام روش برای هر کس مناسب است بسته به نوع طاسی، ریزش مو و بانک موی افراد متفاوت است و نمی‌توان از یک روش برای همه افراد استفاده کرد.

خانم دكتر فرح آل قیس فارغ‌التحصیل رشته پزشكی در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشكی شهیدبهشتی است. وی پس از گذراندن دوره‌های تخصصی جراحی پیوند مو در كشور فرانسه از سال 1385 فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه جراحی پیوند مو در ایران آغاز كرده است. ایشان جهت ارتقاء سطح دانش و هماهنگ بودن با علم روز پزشكی در كشورهای پیشرفته دنیا، سالیانه در كنگره‌های تخصصی جراحی پیوند مو در اقصی نقاط جهان حضور دارند.

موها همیشه در گروه‌های ۱، ۲، ۳ و یا گاهی اوقات ۴ تار مو رشد می‌کنند که در افراد مختلف این تعداد می‌تواند متفاوت باشد.

آموزش عملی کاشت مو حین عمل(فیلم آموزش کاشت مو)

از این رو، مهارت پزشکان و وجود تجهیزات و امکانات لازم، مهمترین عامل برای ایجاد حداکثر تراکم و نتایج عالی کاشت مو در یک کلینیک نتیجه کاشت مو در تهران حرفه‌ای به شمار می‌رود. روش‌های دیگری نیز وجود دارند که انجام آن‌های نیازمند استفاده از تجهیزات مدرن و حرفه‌ای است.

همه کلینیک‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند دارای مجوز از وزارت بهداشت هستند و تجربه سال‌ها انجام عمل کاشت و پیوند موی موفق را در کارنامه خود دارند. امیدواریم که برای شما مفید واقع شود و در انتخاب بهترین مرکز کاشت مو در تهران به شما کمک کند. اگر در زمره زیباجویان قرار دارید و تا به حال موفق به یافتن بهترین کلینیک کاشت مو نشده اید؛ باید بگوییم که کلینیک تخصصی تصویر جوانی یکی از بهترین کلینیک کاشت مو تهران است و بهترین خدمات زیبایی و مراقبت از پوست و مو را ارائه می دهد. در روش DHI در بهترین مرکز کاشت مو در تهران از یک قلم برای برداشت و کاشت فولیکول‌ها استفاده می‌شود.

کلینیک تخصصی تندیس نیز یکی دیگر از بهترین مراکز کاشت مو در شهر تهران است. این کلینیک زیبایی هم اکنون دو شعبه فعال در شهرک غرب و فرمانیه دارد. البته هر دو شعبه از نظر توان، تجربه و تخصص نیروی انسانی و پزشکان متخصص در یک سطح قرار دارند و تجهیزات و دستگاه های زیبایی نظیر کاشت مو نیز به طور یکسان تهیه شده و در هر دو شعبه قرار گرفته است. بدین ترتیب با خیال آسوده می توانید از خدمات شعب کلینیک کاشت مو تندیس استفاده نمایید.

کاشت مو تهران

همچنین کاشت مو به‌عنوان یکی از عمل‌های زیبایی پیچیده، حتماً باید در حضور پزشک متخصص و توسط او انجام بگیرد. همانطور که می دانید مو تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره افراد دارد. افرادی که به طاسی یا ریزش شدید مو دچار شده اند، با کاشت موی سر می توانند به رفع این مشکل کمک کنند. ولی کاشت مو به روش اصولی به شیوه ای که کمترین آسیب را داشته باشد و ایجاد اسکار نکند.

به عنوان مثال کاشت ۳۰۰۰ گرافت مو به طریقه کاشت مو به روش FIT حدود ۱۰ میلیون تومان و روش SUT حدود ۱۳ میلیون تومان هزینه دارد. همچنین همین مقدار در روش میکروگرافت ۱۵ تا ۱۸ میلیون تومان هزینه دارد. اینکه آیا شما حقیقتاً به کاشت مو احتیاج دارید یا خیر، موضوعی است که تشخیص آن به عهده متخصص کاشت مو است.

کاشت مو تهران

بنابراین شما بعد از مراجعه به پزشک و تایید متد مناسب میتوانید از قیمت دقیق این عمل با خبر باشید.

ما در کلینیک فرهمند ، با سالها تجربه در کاشت انواع مو ، به شما کمک میکنیم که با انجام این فرایند، اعتماد به نفس خود را باز یابید. ریزش مو تحت عوامل گوناگونی نظیر استفاده از وسایل گرمایشی مانند سشوار و…، استفاده از محصولات نامناسب برای مو، رنگ های شیمیایی، هورمون و ژنتیک می باشد. اما در برخی افراد این روش ها پاسخگویی مناسب را نداشته و تنها راه چاره کاشت مو می باشد. یکی از اهداف اساسی ما در کلینیک ساعی توجه به خواسته های مراجعین است به طوری که حقوق آنان به درستی رعایت گردد.

کاشت مو تهران

دکتر حمیدرضا خراسانی در حال حاضر یکی از بهترین دکتر کاشت مو در تهران در کلینیک کاشت مو هلیا ضمن بهره مندی از تجهیزات پیشرفته و به روز دنیا، یک کادر متخصص و با تجربه نیز فراهم کرده است.

  • هزینه کاشت مو یکی از سوالات رایج زیباجویان در تماس با مرکز یا کلینیک کاشت است .
  • بدین ترتیب مهمترین گام برای اقدام به کاشت مو، یافتن مناسب ترین کلینیک و متخصصین کارآزموده است که بتوانند کاشت مو صحیحی را برای شما انجام دهند که علاوه بر ظاهر طبیعی، نتایج دائمی نیز باشند.
  • در کلینیک تخصصی کاشت مو ساعی، مشاوران و پرسنل کاشت مو سعی بر ارائه اطلاعات دقیق در زمینه انواع روش های کاشت، توجه به انتظارات مراجعین و بررسی دقیق شرایط متقاضیان دارند تا بتوانند عالی ترین نتایج را برای افراد به ارمغان بیاورند.
  • هدف ما استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات در حوزه پوست، مو و زیبایی و مطابق با استانداردهای FDA و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
  • یک کلینیک خوب دارای محیطی بهداشتی و مرتب، پرسنل صبور، پرسنل تمیز و لباس پوشیده هستند و مرکز هر نوع زیبایی را با توجه به ویژگی هایش با تجهیزات جدید درمان می‌کند.

در این راستا، مفتخریم که کلینیک ترانسپلنت را برای روش‌های جدید flocking FUT، micrografts، FUE، SUT، BHT و سایر روش‌های روز دنیا را به شما معرفی کنیم.

کاشت مو تهران

با مراجعه به پروفایل هر یک از دکتر های تهران می‌توانید هزینه دقیق ویزیت آن دکتر را ببینید
. با وجود اینکه هزینه FUT نیمی از FIT و DHI است، اما اگر شما نمی‌خواهید هیچ نوع جای زخمی باقی بماند، بهتر است دو روش دیگر را در بهترین کلینیک پیوند مو در تهران، امتحان نمایید زیرا فولیکول‌ها تک‌تک از ناحیه اهداکننده استخراج می‌شوند بنابراین هیچ زخمی وجود ندارد. توصیه می‌شود پیش از انجام هر گونه جراحی کاشت مو، با پزشک متخصص مشورت کنید و از لیست عوارض و مشکلات ممکن پس از جراحی آگاهی داشته باشید. همچنین، رعایت تمامی دستورالعمل‌های پس از جراحی، می‌تواند به جلوگیری از بروز عوارض کمک کند.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما